Prisijunk prie komandos: ieškome marketingo-pardavimų bei komunikacijos specialistų

Prisijunk prie komandos: ieškome marketingo-pardavimų bei  komunikacijos specialistų

Šie ir ypač ateinantys metai mums pažymėti iššūkių ženklu! Ne tik vystome grandiozinį tarptautinį šiuolaikinės muzikos projektą Vilniaus 700 metų jubiliejui, bet nuosekliai auginame mūsų pradėtas iniciatyvas, o artimiausiu metu mūsų veikla prasiplės ir muzikos kūrybos mokykla.

Gal nori prisijungti prie komandos?

Šiuo metu ieškome:

marketingo-pardavimų koordinatoriaus(-ės) darbui pilnu etatu;
– komunikacijos koordinatoriaus(-ės) darbui pilnu etatu.

„Meno genas“ – viena iš nedaugelio Lietuvoje plataus profilio nevyriausybinių kultūros organizacijų, vystanti veiklą scenos menų, kultūros žiniasklaidos, virtualizacijos, kultūrinės komunikacijos ir kitose srityse. Muzikos srityje organizuojame vieninelį šalyje įvietintai ir socialiai orientuotai šiuolaikinei muzikai skirtą tarptautinį festivalį „Muzika erdvėje“. Kitais metais, Vilniaus 700-ajam jubiliejui, rengiame tarptautinį projektą, kuriame dalyvaus vieni ryškiausių pasaulio kompozitorių bei kurs kūrinius pasirinktoms sostinės erdvėms. Taip pat atstovaujame styginių kvartetą CHORDOS, kuris šiais metais mini 25 metų jubiliejų. Nuo šių metų perimame nuolat augančios muzikos kūrybos mokyklos MUZIKALKĖS veiklos koordinavimą. Prodiusuojame tarpdisciplininius kūrybinius projektus ir vis susigalvojame naujų veiklų.

Mūsų vertybės aiškios – tai atvira, įtraukianti ir prieinama aktuali kultūra. Mes kuriame ir padedame kurti – įgyvendiname tiek savo projektus, tiek prisidedame prie partnerių sėkmės, teikdami specializuotas paslaugas.

Mes augame ir kviečiame augti kartu. Mūsų komanda nedidelė ir ilgą laiką buvo neformali, besikeičianti skirtingiems projektams. Norime organizaciją išauginti į stabilią, tvirtą struktūrą – būtent toks bus vienas iš lydinčių uždavinių visame kelyje. Vertiname lyderio mąstymą ir galimybę mokytis iš vienas kito.

Marketingo-pardavimų koordinatorius(-ė)

Kokie darbai laukia Tavęs?

  • Organizacijos, vystomų projektų bei renginių marketingo planų sudarymas ir įgyvendinimas, glaudžiai dirbant kartu su komunikacijos koordinatoriumi(-e).
  • Renginių bilietų ir kitų produktų / paslaugų pardavimų organizavimas ir koordinatvimas (B2C, B2B).
  • Esamų ir naujų organizacijos produktų / paslaugų vystymas.
  • Reklamos ir kitų marketingo priemonių, taip pat ir renginių, koordinavimas / įgyvendinimas.
  • Marketingo ir reklamos partnerių bei rėmėjų paieška.

Tikimės, kad Tu:

  • domiesi šiuolaikiniu menu ir / ar muzika;
  • esi baigęs marketingo studijas ir turi bent 2 metų darbo patirtį šioje srityje arba marketingo Tave bent 4 metus mokė gyvenimas (papildomos žinios / patirtis pardavimų vadybos srityje – privalumas; panašaus darbo patirtis kultūros srityje – privalumas X2);
  • gali sklandžiai dėstyti mintis žodžiu bei raštu lietuvių ir anglų kalbomis;
  • turi akį ir valdai bent vieną iš populiariųjų vizualinės medžiagos apdorojimo programų (Adobe Photoshop, IIlustrator ar pan.; videomedžiagos apdorojimo programos valdymas – privalumas);
  • jei ko nors nežinai, gebi greitai mokytis ir nuolatos stengiesi tobulėti;
  • gali efektyviai planuoti ir savo, ir kitų laiką bei sėkmingai vienu metu valdyti skirtingus procesus;
  • nekelsi dramos, jei kartais teks dirbti ir savaitgaliais;
  • galėsi dirbti pilnu etatu (40 val. per savaitę).

Komunikacijos koordinatorius(-ė)

Kokie darbai laukia Tavęs?

  • Organizacijos, vykdomų projektų bei renginių komunikacijos planų sudarymas ir įgyvendinimas, glaudžiai dirbant kartu su marketingo-pardavimų koordinatoriumi(-e).
  • Komunikacijai skirtų tekstų ir kitos informacijos rengimas.
  • Komunikacijos kūrybinių darbų organizavimas ir koordinavimas (filmavimai, fotosesijos ir pan.)
  • Bendravimas su žiniasklaidai, žurnalistams skirtų renginių organizavimas.
  • Komunikacijos socialiniuose tinkluose koordinavimas, turinio kūrinimas.
  • Komunikacijos partnerių ir rėmėjų paieška.

Tikimės, kad Tu:

  • Seki šiuolaikinio meno ir / ar muzikos procesus, ypač Lietuvoje;
  • turi ne mažensę nei 2 metų darbo patirtį kultūros komunikacijos srityje (komunikacijos arba žurnalistikos studijos – privalumas);
  • gali sklandžiai ir įtaigiai dėstyti mintis žodžiu bei raštu nepriekaištinga lietuvių kalba (tokie patys gebėjimai anglų kalba – privalumas X10);
  • turi akį ir valdai bent vieną iš populiariųjų vizualinės medžiagos apdorojimo programų (Adobe Photoshop, IIlustrator ar pan.; videomedžiagos apdorojimo programos valdymas – privalumas);
  • jei ko nors nežinai, gebi greitai mokytis ir nuolatos stengiesi tobulėti;
  • gali efektyviai planuoti ir savo, ir kitų laiką bei sėkmingai vienu metu valdyti skirtingus procesus;
  • nekelsi dramos, jei kartais teks dirbti ir savaitgaliais;
  • galėsi dirbti pilnu etatu (40 val. per savaitę).

Abiejų pozicijų būsimiems darbuotojams siūlome:

  • dinamišką, iššūkių pilną ir asmeniniam tobulėjimui puikiai tinkamą darbą;
  • galimybę realizuoti idėjas, laisvę išbandyti įvairius metodus, klysti ir mokytis;
  • darbą su ryškiausiomis bei įkvepiančiomis Lietuvos ir užsienio kultūros asmenybėmis;
  • galimybę prisidėti prie kultūros, ypač šiuolaikinės muzikos, sektoriaus stiprinimo, sklaidos ir auditorijų plėtros;
  • 1200–1400 Eur atlygį per mėnesį (neatskaičius mokesčių), galutinis atlygis priklausys nuo Tavo patirties, darbo intensyvumo ir pasiektų rezultatų;
  • Hibridinį darbo modelį, dalį laiko dirbant ofise, Lukiškių kalėjime 2.0, ir iš namų.

Susidomėjai?

Iki 2022 m. liepos 12 d. el. paštu info@menogenas.lt siųsk:

– savo gyvenimo aprašymą (CV);
– laisvos formos motyvacinį laišką, kuriame plačiau atsispindėtų tavo patirtis, stiprybės, kodėl nori prisijungti prie mūsų veiklos.

Laiške būtinai nurodyk, į kurią darbo poziciją kandidatuoji!

Atrinktus kandidatus(-es) pakviesime pokalbiui susipažinti ir galbūt paprašysime atlikti dar keletą užduočių susitikimo metu.

Iš anksto atsiprašome – informuosime tik atrinktus kandidatus(-es).

Iki pasimatymo!

Komentuokite



Scroll Up